Minnen 2009!

Mina minnen från 2009 är:

Att jag ska åka till italien med min gympagrupp!
Haft en bra födelsedag!
Blev tillsammans med min undebara pojkvänn!
Träffat min Undebara Mimmi!
Varit på Liseberg i sommras!
Fått kontakt med SARA igen!
Att jag har värden undebara Familj!
Sjungit på scen! :D
Åkt till Järvsö (SKIDOR)
Med det bästa är att jag har vädens skönast släkt+Familj

TVÅTUSENNIO+2009!
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Allt det var ju ett helt nytt år.. 
2. Höll du några av dina nyårslöften? om det är godis så Aa det kan man säga!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej!
4. Dog någon som stod dig nära? Aa-Michael Jaksson 
5. Vilka länder besökte du? Finland
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Elin Zetterberg 
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Hella 2009 - 365 dagar  
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag nog vågade gå fram första steget till scenen och allt!  
9. Största misstaget? Många har jag gjort nog men, Hmm.... 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Aa det har jag faktikst till och med så jag inte kunde gå....
11. Bästa köpet? Alla dom saker jag har köpt :D  
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hmmm... (mkt)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina kompisar, pojkvänn, Stå på scen sjuga och MUSIKEN!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Higher, Valig dag, Mina låtar våga säga. 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ja jag var båda för man är det alltid 
16. Vad önskar du att du gjort mer? Stog på scen (LOVE IT)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stog och inte gjorde nått (tv, godis m.m.) 
18. Hur tillbringar du julen? Familjen min älskade familj!
19. Blev du kär i år? Aa i min undebara M...
20. Favoritprogram på TV? Glee, Andra avenyn.
21. Bästa boken du läste i år? Twilight :D
22. Största musikaliska upptäckten? Många.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Det jag önskar miig..
25. Något du önskade dig men inte fick? Kommer inte ihåg jo ett keebord
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firrade med Familjen..
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ingen anning
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Sjungt mkt så sång fåglen kan man säga :O <3333
29. Vad fick dig att må bra? Kompisar, Pojkvän, sjunga, sången & musik mmm.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Många.....
31. Vem saknade du? Min pojkvän Elin Zetterberg Issa Maimainen (stavning) Men många mer....


Så det är mina sista sekunden om 30 minuter är det ett nytt år ca kan man säga så nu Gott nytt år mina undebara bloggare <33333
I love you ofc :) <33333333


Kiss kiss (love singing)

Mina kommentarer♥
Postat av: ELIN & JESSY ;)<3

sv; det är bara fintfint med mig;)<3

2009-12-31 @ 23:31:24
URL: http://jesseduvet.blogg.se/
Postat av: Céline's Blogg

sv; Tack så mkt och dsm :)



allt är bra här själv?

2009-12-31 @ 23:32:25
URL: http://zezze.blogg.se/
Postat av: Patriciaemilie

rolig lista (;



Gott nytt år!

2010-01-01 @ 11:43:54
URL: http://patriciaemiliee.blogg.se/
Postat av: Linn

jag med :D <3

2010-01-02 @ 16:54:05
URL: http://linnilssons.blogg.se/
Postat av: madde

Är du gymnats? tävlar du isånna fall i vilken förening? själv är jag gymnastik ledare ;)

2010-01-03 @ 22:06:12
URL: http://leine.webblogg.se/

Kommentera mitt inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0