Börja om!

Hejsan :) ♥
Ja jag har ju inte bloggat på jätte länge verkligen, men jag säger ju typ hella tiden nu ska jag skärpa mig och det måste jag göra nu känner jag.
Ja nu har det ju varit lov i ca 2 veckor och snart är det skola igen NEEJ! Vill bara hålla på med musiken, men om man vill ha bra uttbildning så måste man väl gå i skolan.
Jag mår faktikst bra allt rullar på håller på att träna på en låt som jag ska göra imorgon, eller vi får faktikst se vad som händer imorgon.
Eller det jag bara vet är att vi ska skjuta upp raket och att vår granne ska komma till oss och firra nyår med, det kommer bli jätte roligt för det blir det alltid :P ♥
Just nu sitter jag och Lyssnar på musik och inte gör något annat speciellt :) ♥ hoppas ni har det bra eller fall lika bra som jag har :D ♥


Mina kommentarer♥
Postat av: Hana

samma sak som dej, fyrverkerier m.m :D

2009-12-31 @ 20:40:27
URL: http://skorpanh.blogg.se/

Kommentera mitt inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0